Herkese merhaba 🥰
8 aylık bir bebeğim var yemeğini yediriyorum bazen uyuyor uyanıyor oynuyor baya hareketli zaten ama ikinci bir öğün verdigimde ki aradan 4 saat falan geçmiş oluyor bikac kasiktan sonra bir oncekiyle beraber fışkırarak kusuyor önce yediğini neden sindiremiyor sizce böyle kusmasinin nedeni ne olabilir 2 gün sonra doktora goturucem zaten ama benimle aynı durumda olan anneler varmı ☺️