5 aylık bebeğim var. Gözyaşı kanalı doğduğundan beri tikali. Sulanma oluyordu azaldı. Geçti sandım ama geçmemiş. Arada bir çapaklanma oluyor. Damla kullanıyoruz geçiyor. Doktor masaja devam dedi ama yapıyorum yapıyorum açılmıyor. Ameliyat olmasını istemiyorum. Daha ne yapayım bilemiyorum.