Merhaba sevgili happy Kids anneleri 🌸
Ben ilk bebeğini kucağına alan bir anneyim dolayısıyla acemiyimm ve 5.ayımızı doldurduk 6.aydan gün almaya başlıyoruz. Ek gıda için tam gaz başlamak istiyorum ama nereden ve nasıl bilmiyorum sanırım tecrübeye ihtiyacım var şuan sadece yaz meyvelerini stok yaptım komposto marmelat falan gibi sebzelerden de bazılarını buzluğa koydum , peynir altı suyu , ilik suyu falan hazırladım ama nasıl vereceğim ne zamanlar da vereceğim pek bilgim yok araştırıyorum, okuyorum ama siz de biliyorsunuz ki tek bir doğru yok. Burada bu süreçten geçmiş yada benimle beraber geçecek olan anneler olarak biraz konuşalım istedim siz neler yaptınız ? Yada ne yapacaksınız ? Nasıl başlayacağız ? Haydi sohbete , Bilgi paylaşımına 😌☺️