Merhabalar aynı durumdayım bende. 54 günlük bebeğim var doğduktan sonra sarılık oldu fototerapide yattı ama sarılığı hala geçmedi mamaya başladık şimdi de biberona alıştı gündüzleri memeyi çok almıyor mamayla besleniyor, geceleri memeyle besleniyor ama biberonu nasıl bıraktırcam bilmiyorum çünkü sütüm de az yetmiyor benimki de obur bi bebek sürekli emzirsemde sütüm yetmiyor ve çığlık çığlığa sürekli memeyi bırakarak emiyor sonrada ağlıyor emmiyor . Ki normalde de sürekli ağlayan bi bebek