Asli1453 14 gün önce dogum yaptım bebegim şükür iyi emiyor emzirdikten sonra omuzuma alıp sırtını ovalıyorum ama gaz cıkarmıyor neden acaba
Anneyeni Asli1453 ilk 20 gun bebeklerin gazi olmaz demisti doktor canim. Ama emdikten sonra omzuna alip mutlaka 10 dakika ovala ki sut asagiya insin. Hayirla buyut 🌸