BalarisiYusra Kızlar 22 gün önce doğum yaptım fakat sol göğsüm normalde de sağ göğsümden küçük sol göğsümden çok az süt geliyor sağ tarafa göre küçük olması ile bi ilgisi var mı bunun kimler benle aynı durumda
Eyllbb BalarisiYusra benimde aynıydı .az olan tarafı haftada 1-2 gün düzenli olarak sagiyordum süt kanalları acilsin diye şuan 9 aylık bebeğim ikiside aynı
Es234 BalarisiYusra benimde sol gogsum sanki sut dolmuyor gibi geliyor sismiyor sag gogsum gibi neden acaba emerken bakiyorum sut de geliyor
Berraveannesi Kızım 3 12 günlük benimde sağ tarafta süt az. Anneminde öyleymiş normal sanırım. Az olan tarafı daha çok emzirmeye çalışıyorum ama süt az geliyor diye kızım emmek istemiyor geceleri ilk o tarafı vermeye çalışıyorum
BalarisiYusra Eyllbb ben 3 saatte bir mecbur sağıyorum bebeğim küvezde çünkü ama acayip fark var aralarında😕
Es234 BalarisiYusra yok canim o yapi ile alakali ben ikizlerimi 8 sene once 32+8 de dunyaya getirdim sutum coktu 43 gun sonra aldim kucagima simdi 20 gunluk kizim var onda sutum eh iste