Yeniann3 herleyide kusur saymayın allah aşkına kendinize yazık ediyosunuz. Bende öyleydim çocuğun herşeyirini inceledim ettim her baktıpımda da bişey çıktı valla ağzında diş incisi göbek kanaması bilmem ne büssürü şey oldu. Biraz akışına bırakmak lazım bide çok küçük zaten. İçinizi ferah tutun. Öyle yapması bi problem değil bnce. Sağlıkla büyüsün inşallah minnoşlar