Gulll2110 2 aylık bebekte salyalanma oluyor, merak etmeyin diş hemen gelmiyor. Memede kalsın , gücenli bir şekilde birlikte uyumaya çalışın. Ben emzirme yastıgı kullanıyordum, uyudugu zamanda onunla birlikte uyuyordum. İlk 3-4 ay sürekli memede olması cok normal. Sık sık emzirmeniz iyi gelecektir. Gün içinde banyo saatleri yaptırırsanız iyi gelir.