aybukemom Organiktavuk valla diş mi bilemiyorum ama başks bişey yok ne kızarıklık ne döküntğ ne de ateş
aybukemom Dadam canım biz ek gıdaya geçeli 3 ay oldu nerdeyse ama bapırsakları yeni mi aktifleşti acaba
aybukemom boncuk80 aynı şeyler . Ben bugün götürcem bana da gaita testi yapalım dedimaradığımda ama kaka yapsın yarım saati geçmeden getir dedi nasıl olcaksa öyle çocupun kakasını beklicrx herhalde😂
aybukemom defneninannesi2 yazdıklarınıza bakarak normal olduğu kanısına vardım ama kontrol amaçlı götürücem🥰
aybukemom Nekwam geçen sefer anlamamıştım ama diş dedim çocuğun idrar yollarında enfeksiyon çıktı çocuğumun ateşi günlerce 37,5 un altına düşmedi biraz da ya anlamazsam diye korkuyorum
Nekwam aybukemom aslinda 37.5 ztn bebekler icin normal bir ates canim ama hararet varsa o ayri. Çocuklar hastaliklarla büyüyor demisti ilk hastaliginda d.r. benim kizimda öyle büyüdü diye ekledi. Öyle yani😉Allah caresiz dert vermesin yeter ki..diştir bilmem nedir geçiyorrr