Synmannesi geçmiş olaun, enfeksiyon ve antibiyotik kullanımı varsa cocuk doktorı aşılar içşn bşze onay vermemişti. Lğtfen doktorunıza sorun, banyo yaptırıp giderseniz iki gün banyo yasak. Fitil elinizin altında olsun, gelince eve yarım yaparsanız inşallah bir şey olmaz. Hemen emzirin, biz çıngırakla gitmiştik hemşireler yaparken aşıları biz konuşarak az da olsa sakşnleştirdik
Fitili verme ateşi olmazsa dediler ama bir kaç saat sonra cocuk delirdi ağlamalar kasılmalar kolik bebeğim. Keşke hemen gelincr verseydim. Tekrar geçmiş olsun.