Kuzeyli Kızlar bebeğimin göğsünde hırıltı var doğduğundan beri.Doktormuz bizi bu doktora yönlendirdi.Bu doktordan memnun olan ya da şikayeti olan var mı
elifiii Kuzeyli Postunuz üstte kalsın diye yazıyorum. İnş. korkulacam bir durum yoktur kuzucuğun. 🤲🏻Geçmiş olsun.