Tazeanne0331 o biraz bebekle alakalı tatlım. ilk oğlum 40 cıkana kadar gece uyumazdı sonra uykuları düzene girdi cok şükür sıkıntı cıkarmadı 2 yasından sonra agresiflik başladı o kadar. ikinci oğlum 4 ay 10 günlük gazı sıkıntı yasattı 2.aydan sonra azaldı ama asla gündüz uyumayan bir bebek cok yoruyor tabii bazen gece de uyumuyor cok yorucu iki bebek ev işi falan. atak evet etkiliyor ama kimi cocuk dogdugundan itibaren huysuz eltimin iki cocugu var ikiside sürekli ağlayan uyumayan mızmız bebekler 6 yasında oğlu hala huysuz kızı 2 yasında hala mızmız