Bir yaşında bebeğim önce ısırarak istemediğini belli etti şimdide veriyorum kafasını geri çekiyor..varmı başına böyle bişey gelen neden emmezki acaba .. doktora götürdum boğazları kötü dedi antibiyotik verdi ilaçları içiyo belki emer dedim ama yine almıyo…kendi kendine bırakır mı bir bebek emmeyi ki🤷🤷gece nasıl besliycem ağlıyor ama almıyo göğsümü…