Yeni başlamış işte kuzum . Benim bebişimde öyle gece uykusuna yatırırken çok ağlar. Birde sabah 4 ten sonra uyanırız 😬 biz alıştık 🙈 her sabah o saatte gaz çıkarma ve kakak operssuonu yapıyoruz😅 başlarda zor geliuordu fakat şuan rutin oluşturduk. Otomatik kalkıyorım o saatte