Elisa-07 Gokce_46 ben normal narkoz aldım ama resmen topallıyprdum agrıdan yürümek değil Üstüne basmadım bile 1 buçuk ay devam etti canım
Gokce_46 bidunyamutluluk spinal oldum canım topallasım 2 hafta kadar şimdi topallama geçti şükür ama ağrı var ama fazla değil inşallah o da geçer zamanla
Gokce_46 Elisa-07 anladım canım tşk ederim korkuyodum doktora fakanda gitti bi şey çıkmadı şükürler olsun yinede yazmak istedim burAya