Yoncalya canım ne yapayım eşim yanımda değil hangi dertle ugrasayim 🤦🏽♀️ şikayet etsem drdiginiz gibi bir şekilde işin içinden siyrilacaklar hergun bir olay yaşıyorum bunlarla uğraşacak olsam çocuklarım bensiz kalacak tamamen dusman kazanmış olacağım ben erken farkettim çocuğumu aldım diğer aileler de uyanık olmalı biraz ben eve gelir gelmez başından tırnağına kadar bakiuordum ağladığını aglamadigini biliyordum kimsenin hakkına girmek istemem ama elimden de birşey gelmez