Alya_sare Kızım 23 eylülde doğdu daha yeni yeni tutunup kalkmaya basladı sizin bebişlerinz neler yapıyorlar
Seherronya Alya_sare 6 eylül doğumluyuz 9-10 adım kadar atıp düşüyor :)) inşallah bu ay sonuna kadar tam yürür :))
Mom061 Alya_sare 16 Eylül doğumlu bir kızım var. 🙋😁 2 gündür yürümeye başladı, ilk adımların heyecanı sardı. 😁 Diş çıkarma, huysuzluk ve benden 1 sn bile ayrı kalmaması harici iyi gidiyoruz. 😁
Alya_sare Seherronya masallah benm kızımda yürür insallah kızım 1ay kadr erken doğdu belki onun etkiside olabilr bilmiyorm yani
Seherronya Alya_sare tabiki etkisi oluyo canım çoğu çocuk 15 aylık falan yürüyo dert edilecek bir konu değil :)) içini rahat tut yürüyüncede insan şikayet ediyo heryere kaçıyolar bicirik boylarıyla 😂😂