Kiz_annesi anneler 3 ay 5 gunluk kizim var. 2 saatte bir 80cc iciyordu . Doktor 3 saatte bir icir dedi o kdr durmuyor fakat . 2.5 saatte bir 100 cc aliyor az mi? Bu konuyla ilgili post aciyorum hep fikir alicak kimsem yok bi yorum yapin lutfen :(
Kadervural Kiz_annesi bence alıştığı duzen neyse o sekilde devam edin ben 4 ayligiz 2 saatte bir emziriyorum bide gece o uyanmadan utandırmayın uyanınca verin biz 20.günden sonra kaldırmadık
Egeoslem Kiz_annesi az değil canım ne kadar içerse artık bebeğin ona bağlı hep aynı olmuyor zaten bazen 90 bazen 80 yada daha az içmek isteyecek
Kadervural Kiz_annesi siz yapin 90 lik baktiniz içmiyor kaliyor kalani dokersiniz o ne zaman birakirsa