Seherronya Ipekengin emzirirken saç boyatmanın hiç bir zararı yoktuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur 😊 boya saç derinizden kanımıza karışmaz .
Deletedmom896 Ipekengin boyayabilirsin sadece boyadıktan hemen sonra bebeğine yaklaşma :) kokusundan dolayı
Supermomiscoming Ben 6.ayı beklemiştim boyatmak için zararı var diyen doktorda var yok diyen de o yüzden biraz bekledim açıkçası
Gizzy Ben en azından organik boyayla boyamayı düşünüyorum. Diğerlerinden daha az zararlı. Doktorum biyayabilirsin dedi. Kızım 1 buçuk aylık.