Merhaba hanımlar, bebeğim yeni 2 aylık oldu. Bir kaç gündür 5-6 dk emdikten sonra memede ağlamaya başlıyor kaldırdığımda daha çok ağlıyor sakinleyip tekrar geldiğinde yine emip bir süre sonra bırakıyor. Acaba artık eskisi kadsr uzun süre emmeyecek mi çenesi kuvvetlendiği için mi kısa süre de emiyor
aslında sormak istediğim şey doymasa aç olsa ağlar değil mi?