Hanımlar merhaba, dogumdan bir ay sonra hemoroid sorunu yaşadım ve iki haftadır çekiyordum. Ama iki gündür ağrılarım hafifledi ve kanamam durdu çok şükür. Merak ettiğim tamamen geçiyor mu yoksa her kabızlıkta tekrar mı ediyor bu illet. Birde utanarak soruyorum popoda oluşan o küçük memeler(şişlikler) geçiyormu yoksa artık öyle mi kalacak