KardelenT 4 gunluktu 1 gün işin tedavisi aldık bizde canım. Değerimiz 17den 12ye düştü çıktık hastaneden ama doktor değerin tekrar artabilecegini söylemişti genelde öle oluyomus. Eve geldik Max 2 saate bı emzrdim benim.sutum azdı doktor kontrolünde mamaya başladık cnku aç kalmaması gerekiyo aç kalınca.kan şekeri dusuyo ve sarılık değeri artiyo canım. Sık sık emzir bu sarılığı idarar ve kakayla atiyolar vücutlarından. Bizimki 2 aya yakın sürdü bian hiç gcmicek sandım ama geciyo sende korkma gececek çünkü. Birde aklınızda bulunsun biz medikalcilerden i işini kiralamistik evde de kendimiz yapmıştık ama gözüne dikkat edin lütfen o işin gözüne gelirse zarar verir!!! Bide her hast gittiğinizde kan alarak sarılık değerine bakılmasn hastanemize sorun ateş ölçer gibi bı alet var bizim doktorumuz ilk onunla sarılık değerini ölçüp daha snra risk görürse kan istiyodu. Yine aklınıza takilan olursa yardımcı olurum.