Gülüyorum ama vahim durumdayım. Oğlum 14 aylık her yerimi koparırcasına ısırıyor. Kollarim mormor bende bazen kıyamıyorum ısırmasina izin veriyorum dişleri kaşınıyo desem ön dişleri çıktı hep 15 tane dişi var. Bizim gibi olan var mi ne zaman bırakır bu huyunu