TV telefon tablet vs hiçbir faydasi yok çocuklara, kesinlikle 3 yaş altı 0 ekran, akşam esim TV açıyor benimki de 4 aylık farkettigi an bakıyor,hemen yatak odasına alıp şarkılar,parmk oyunlari vs.soyluyorum,seviyorum mi cikliyorum falan, yani gün içinde açıp önüne sallanan Anakucaginda koysan saatlerce isguc yap keyif yap, varsın yemek yapamayim akşama, ev sil şupur yapmiyim, yeter ki izlemesin, ne kadar koruyabilirsem o kadar kâr,gittgm evlerde de TV olmayan odalarda oturuyoruz,hoş simdi aileme de gitmiyorum, kesinlikle izletmeyin,ileriki zamanlarda da kısıtlamalı olacak ve beraber, çocuğum büyüyüp birey olduğunda seçenek artık onun ama şimdiden asla