Nnur Kahvegerek valla ne yalan söyleyeyim daha 1 ay oldu alalı kullanamadım ya ben beceremedim aparatı da ama yapamadım. Kızımda sıkıldı hemen oyuzden biraz daha etrafı daha iyi inceledigin deniycem
Nnur [bilinmeyen] masallah yaa . En çok bizim gözümüz değiyor bence anne ve babanınki çok değermiş 😊😊🙇♀️