Emine1002 ben de sleepy kullandım ilk doğduğundan 4. Aya kadar sonra çok sızdırmaya başladı ve bacaklarında çok iz yapmaya başladı sonra evy baby denedik onu da hiç ama hiç beğenmedim hem sızdırıyor hem terletiyordu daha sonra molfix aldık hala onu kullanıyorum ve memnunum çok nadiren sızdırma oluyor o da diş döneminde sulu kaka yaptığında oldu bacaklarını da sıkmadı şu anlık memnunum 🌹