Kızlar merhaba bebeğim 2 günde bir kakasını yapıyor bu arada 2 aylık 1 günlüğüz günlük olarak çok gaz çıkarıyor ya fitil koyunca yapıyor yada kendisi 2 günde bir yapıyor anne sütüyle besliyorum doymasa mama veriyorum çok nadir :( normalde hergün yapması lazım değil mi yapınca da iki bez dolduruyor ama