Bebeğim 77 günlük ve salı gününden bu yana kakasını yapmadı. Doktorumuz Debridat şurup verdi 3 gündür onu kullanıyoruz ve hala tık yok, bunun yanında kaleidon probiyotik, relactaz ve nurse harvey’s colex şurubu kullanıyoruz. Aynı sorunu yaşayan var mı? Ne kadar sürüyor bu sorun