Merhaba kızlar benim 8 aylık oğlum var 3 gün önce dişten dolayı ateşlendi doktora götürdük ilaç verdi calpol ve ibufen 2 gün kullandık 4 saatte bir dönüşümlü verdim ateşi geçti Ama 2 saatte bir uyumak istiyor uyanınca neşesi yerinde hareketlerinde falan anormallik yok ama ben endişeleniyorum 8 aylık bebek bu kadar uyur mu acaba ateşin yorgunluğunu mu atamadı başına gelen var mı normal mi endişeliyimde biraz ilk çocuğum