Misskokulununannesi Bebeğim doğduğundan beri elleri titriyor, doktora götürdük birşey olmaz dedi ama internette epilepsi belirtisi diyor. Başına gelen var mı geçiyor mu el titremesi?
Mom088 Misskokulununannesi benimde bebeğimde ara sıra oluyor doktor eğerki tuttuğunuzdada devam ederse getirin dedi onun haricinde yeni doğan döneminde gayet normalmiş
Asilinnnannesi Misskokulununannesi esnerken ya da gerilirken mi titriyo. Benim oğlumun öyle çünkü hatta ayağı da aynı şekilde titriyo
Nes94 Misskokulununannesi benimkinin ayağı titriyodu geçti 3 ay dolana kadar normaldi galiba ama el için bişey bilmiyorum canım
Boncugumm Misskokulununannesi benim oğlumun eli ve ayağı titrerdi doktora götürdük tutunca duruyorsa epilepsi değildir dedi tahlil falan yapıldı temiz çıktı ama oğlum çok sık yapıyordu şimdi 5 aylık artık yapmıyor bende anladım ki oğlumu lohusa depresyonu ile hiç kucağıma almamıştım aylarca sadece ihtiyacını giderip yatırırdım gününden önce doğduğu için yani planlı sezeryan olduğu için bundan kaynaklı olabilir miş
Misskokulununannesi Asilinnnannesi heyecanlanınca sinirlenince birşeyi almaya çalışıyorken falan şuan 4.5 aylık
Misskokulununannesi Boncugumm benimde planlı sezeryandı kucağıma aldım aslında ama doğduğundan beri sürekli titriyordu evet tutunca geçiyor, şuan 4.5 aylık azaldı
Boncugumm Misskokulununannesi gününden önce doğanlar da olabiliyor muş canım Bi yerde okumuştum zaten düşünsene çocuk duruyordu rahatdı biz onu henüz hazır değilken tutup bilmediği Bi dünyaya atıverdik ben çok pişmanım daha 10 günü falan vardı 03.03 olsun diye aldırdım çok lazımdı sanki ama cahillik işte 2. Yi düşünürsem asla ellemem
Asilinnnannesi Misskokulununannesi benim oğlum daha 55 günlük bana normal geliyo hatta daha önce bunun için post açmıştım herkes normal dedi
Mom088 Misskokulununannesi korkulacak birşey yokmuş yani :) internetten araştırmayın bence direkt doktorunuza sorun internetteki bilgiler fazlasıyla korkutucu
Misskokulununannesi Mom088 için rahat etsin istiyorsan bi nöroloji görsün dedi ama bulunduğumuz yerde çocuk nöroloji yok içime dert oluyo
rbndmrcn Misskokulununannesi bizimkinin de elleri ağlarken gülerken heyecanlaninca titriyordu doktor ellerini bilinçli kullanabildiği zaman geçer su an nasıl yapacağını bilmiyor dedi gerçekten de düzeldi tam ne zamandı bilmiyorum ama 3-4 aylıkken sanırım tamamen yok oldu
Misskokulununannesi rbndmrcn teşekkür ederim canım ama bizim 4.5 aylık hala devam ediyo azaldı biraz sadece