Bebeğim(Kız) 93 günlük .Aylık kontrolunda baş ölçüsü 42 cm çıktı.Aklımız da kalmasın diye tomografi çektirdik tüm sütunları açık oldugu bi sorun olmadıgını söyledi beyin cerrahi ama böylr kafa ölçümünün büyük çıkması kafama takılıyor bazı görenler kafası niye böyle diyo moralim bozuluyor😞