Perşembe gece kızım ağlayarak uyandı genzinde balgam var gibi ses çıkarıyodu cuma günü denize gittik girdik denize soğuk diye çıkardım hemen ama biraz belki alışır diye beline kadardı su beklettim o sırada dalga yüzüne çarptı genzine kaçtı gittim temiz suya tuttum sonra sanırım burnu temizlendi 1 gün aktı burnu gece ağlaması devam ediyodu sabahladık öyle olunca hastaneye gittik sabah 6 da doktor soğuk algınlığı var dedi boğazı hafif kızarmış dedi bugünde ben boğaz ağrısı bendede var eşime baktırdım boğazım kızarmış ama başka bi belirti yok covid belirtisi olan boğaz ağrısıda aynı mı