Esilanur Cansutahsin valla ben aldım bazen işe yarıyor uyuyor bazen uyumuyo keyfine göre yani her çocuk farklı ama genellikle yarıyor 6. Aya kadar ondan sonra durmuyor içinde kendi zaten
Cyln Cansutahsin kızım fena gaz problemi yaşıyordu hafifletir diye Hamak beşik edindik 3 ayından itibaren kullanıyoruz,9 aylık oldu hala kullanıyoruz. Bebekten bebeğe değişir bence. Gündüz uykusu Hamak beşikte oluyor.
Aybarss_Mom Cansutahsin bizde kullanıyoruz canım çok gazlı bi oğlum var 2 hafta oldu alalı şu an 3 aylığız gündüz hiç uyumayan bebeğim şimdi çok güzel uyuyor şükür eğer gazlı ve uyku problemi varsa bebeğinizde tercih edebilirsiniz
Cansutahsin Esilanur gece benimle uyuyo ama gündüz sallanilmak istiyo bazen ve hareketli bi bebegim.var normal yatakta bile 360 derece dönüyor
Deletedmom348 Cansutahsin Gaz konusunda kullanışlı fakat kafa duruşu olarak bir tarafa alışkanlık kaldı bizde bunu yenmeye çalışıyoruz.
bir_pasa_annesi Cansutahsin beşik olanı değilde cnm bildiğimiz hamak aldık kullanıyoruz cokda iyi oluyor 😁😊