Kızlar oğlum şuan tam 11 ay 7 günlük. Ve 11. Ayına girdiği gün memeyi birden bıraktı. Bir gün öncesine kadar iştahla meme emen bir bebek 11. Ayına girer girmez neden birden memeyi bırakır ki? Bir haftadır deniyorum ne zaman emzirmek istesem ağlıyor vuruyor kesinlikle istemiyor kesinlikleee.. Bir fırt bile çekmedi bir haftadır. Neden olabilir sizce aranızda yasayan var mı gerçekten çok üzülüyorum 2 yasına kadar emmesini istiyordum. Nolur yardim edin😔😔😔