Bebeginizi dogurdugunuz, buyuttugunuz o cileli, sancili, acemi donemler geriye donse neleri yapmazdiniz ya da yapardiniz?
*Ben kayinvalidemin ve gorumcemin bana dusuncesizce davranmasina izin vermezdim mesela, disarda yagmur yagiyor diye kaloriferli evde bebek usur diye kizimin 7 kirkini cikarmak icin yikamamislardi, ne aptalmisim🤦🏼♀️😅🤔