Evlatkokusu234 doktorunuz doğru söylemiş. Parka çıkarıyorum oğlumu, ben maske takıyorum, yanımda dezenfektan var ve de mendil, salıncağını vs. siliyorum. Ellerini de siliyorum. Çocukların peşinde abii abiii diye geziniyor. Yaşıtları olmasa da çocuk görmek hosuna gidiyor. parktan gelince ikimizde duş alıp kıyafetlerimizi değiştiriyoruz. Açık havada bulaş riski çok düşük. Kapalı ve yakın temaslı ortamlar daha tehlikeli nazaran.