merveyyoruuk Kızımın 3 gündür ateşi 38 39 arası düşmüyor ne yapsak serum takılınca düşüyor sonra tekrar aynıı henüz vücudunda döküntü falan olmadı ama tahliller de de bişey çıkmadı 6. Hastalık olabileceğinden şüpheleniyorum. Bilgisi olan var mı bu konuda🙏🏻
Merve merveyyoruuk kızımında 3 gün sürmüştü ateşi en yüksek 38.6 olmuştu. Birden ateş kesilip döküntü başladı 3 güne de döküntüler geçmişti. Geçmiş olsun