Kızlar acayip gaza gelmem lazım çook aksattım çok, çalışmadım derse özel sektörle kendimi avuttum şimdi oldu 4 çocuk, özel sektör bitti tamamen, eski avantajı kalmadı devlete atanmak şart oldu eşimde özel sektör olunca güvencemiz yok yarınımız belli değil ne dersiniz bu saatten sonra olur mu sanki kafamın içi bomboş hiç yapamam gibi geliyor allahım önce tüm isteyen emek verenlere sonra da bana nasip etsin o kadar iyi olur ki atansam içimde ukde gözüm açık gedecem atanmazsam 😢😭