Alihanveannesi46 Çok normal, 5 dk gayet yeterli bi süre ama dediğim gibi çok uzun saatler de kalmak isteyebilir. Ben ilk 6 hafta 7-8 saat alırdım yanıma yiyecek içeceğimi durmadan emerdi kızım, koşa koşa tuvalete gider gelirdim yine devam. Sizin tek kriteriniz aylık aldığı kilo ve kaka-çiş takibi olacak. Hepsi geçici, zamanla yavaş yavaş bi düzen tutturuyor, endişelenmeyin ki o da hissetmesin. Kucağa alıştırma diyen oluyor mu? İlk 3 ay bebeklerde beynin ön lobu gelişmediğinden anneye yapışık yaşamak ister öyle diyen olursa bi kulağınızdan girsin diğerinden çıksın bol bol kucağınıza alın sarılın.