Drkgrss Kızlar bebeğim 9 günlük tırnakları çok uzun diye sürekli uzun kol kendinden eldivenli pijama giydiriyorum eli sürekli yüzünde zarar verir diye, tırnaklarını ilk ne zaman kesmeliyim? Hemen kesilmez sertleşir dediler diye kesemiyorum😣
Bezelyeveannesi Drkgrss valla nezaman kesilir bilmiyorum ama ben etini keserim diye korkudan torpuluyorum banyodan sonra yumusak oluyor torpu yapabilirsiniz
Drkgrss Ssultannn bizimki kopmadı saha elini de açamıyorum bu yüzden hava da çok sıcak çocuk iyice bunaldı
Gdogru Drkgrss uzunsa kesin. 1 haftalık bile değildi ben kestim eldiven falan da takmadım sadece gece uyurken takıyordum
Drkgrss Gdogru kestim şimdi canım uyurken neden takıyosun peki? Bende raht uyusun diye kestim ki uyurken rahat etsin
BebekBulut Drkgrss ben 2.3 günlükken kesmek zorunda kalmıştım eğer çok uzadıysa kolay kesersiniz korkmayın uyurken parmağını tırnak kısmından azcik geriye doğru iterek makasın girmesine kolaylık sağlarsınız. Bende çok korkuyordum kesmeye hatta doğmadan önce anneme diyordum sen kes diye ben doğum yaptım annem kardeşim ameliyat oldu oraya gitti mecbur kalınca kestim baktınız olmuyor törpü yapın. Doktorlar ellerini keşfetmesi için uzunca süre eldiven önermiyorlar
Dgndrmz Drkgrss hayır canım kesin sertleşcek tabi sertleşmesi kötü bişey değil şuan kağıt gibi devamlı kırılır bence biran önce kesin ara arada acık bırakın eldiveni zaten cok sıcak korkmayın kesın yanı
CemileF Drkgrss ben uzadığı gibi kesmiştim. Hatta geçenlerde biraz etini de kestim malesef😔. Elbet olacak küçük kazalar. Birgün mecburen kesmek zorunda kalıcaksın sonuçta. Ben ilk haftadan sonra eldiveni bıraktım. Elini tanıması şok önemli. Hep eldivenle kalırsa tanıyamaz çocuk. Cesaretinizi toplayın. Yapabilirsiniz👍🏻👍🏻
Drkgrss CemileF aynen öyle yeni yeni alışıyoruz olur öyle şeyler hemen dururmuş zaten kanaması , kestim bende şimdi uyurken ellerini de açtım , çocuum bu sıcakta eldivenlerle yatıyordu , elleri hep yüzünde diye cesaret edemiyordum
Gdogru Drkgrss ben 2 hafta kadar taktım uyurken ocakta doğum yaptım çok soğuktu, meğer bebekler ellerinden ayaklarından üşümezmiş, öğrendikten sonra çıkardım attım. Yüzünü çizse de ertesi güne geçiyor zaten.
Fatmallper1 Ben uyurken kestim 40 I çıkmamıştı bile 2.5 aylık çok derine gitmeden kes bence sıcakta bunalır yazık