Kızımı ilk 3,5 ay emzik ve pışpışla yatağında uyuttum. Nadiren çok gazlı olduğunda battaniyede salladık. 4. Ay atağıyla beraber her şey alt üst oldu önce kucakta sonra battaniyede en son ayakta uyutabildik. Bu sırada eski düzenine döndürmeyi denediysem de başaramadım yatağında sürekli dönüyor ve uyuyamıyor. Artık bu durum daha kötüye gitmeden bir şeyler yapmak istiyorum emerek uyuyabilen bir bebek değil. Şu an ayakta sallarken de direniyor. Bebeği böyle sonradan bozulan var mı 😜 gündüz ortalama 1 saatlik 3 uyku ve en son yarım saatlik şekerleme yapıyor. Gece uykusu fena değil 2 defa kalkıyor genelde emip uyuyor bazen yine ayakta sallatıyor.