kızlar yengemin kayinvalidesi korona olmuş bugün belli olmuş sonuçları bizde 6 gün önce görüştük yengem ile onlarında test sonuçları bu aksam belli olacakmış ve 1 buçuk aylık bebeğim var ama hiç bi belirti yok böyle bi durum yaşayan var mı nolur çok kötüyüm