Basakbadee Allah yardımcınız olsun korkmayın en kısa sürede geçecek en azından bir aradasiniz ya bebeğinizi sizden alıp başka yerde mudehale altina alsaydilar,ozman daha kötü olurdu ,sabırlı olun moral çok önemli moralinizi yüksek tutun bibkac güne kadar negatif olursunuz ,unutmayın bebekler bizden daha güçlü hemen atlatacaktır 🙏