Esilaninannesii ben 2,5 aylıkken sıfırladım kızımın saçlarını sonra çok daha gür ve sarı çıktı ayrıca ben kışın yaptım bi de yazın yapmanız bebeğinizi de rahatlatır. Bence bebeğinizin saçlarına kıymış olmuyorsunuz belki de ilerde o bölgelerde saç olmamasından hiç hoşlanmayacak.