mylittlepony bende senin gibiydim. Neden oyle oluyor biliyormusun. Gogsumuzden gelen sutun miktarini goremiyoruz. Az geliyor sanıyoruz. Mama yaptigimizda biberonu gorunce mama dolu saniyoruz ki onunla daha fazla doyacak. Halbuki anne sutune yakin yapabilmeleri icin mamalari envai cesit seyler koyuyorlar formul mamalara. Bizim allahtan gelen bir mucize. Hic vicdan yapma. Hee amaa sutun azsaa yapacak birsey yok takviye yapmalisin tabi mamayla. Birgun takip et sirf kendi sütünle besle cis sayisina ve agirligina bak yumurta kadarsa kes mamayi bu demei oluyor ki sutun yeterli. Birde kaka yaparsa tamamdir cnm uzun oldu ama k.bakma 😊😊