merve_123 7 aylıkken aldık biz coronadan dolayı gezip görerek alamadık eve ilk geldiğinde oturtuk kıyameti kopardı ağladı bakıp bakıp ağladı napcaz diye çok üzüldük sonra oto koltugunu salonda ortaya koyduk ve kızımı hiç zorlamadık o yavas yavas gitti dokunmaya başladı vs sonra az az oturttuk ilk başlarda ağladı ağlayınca aldık böyle böyle alıştı