Zuzu88 Merhabalar.Ben 2 aylıktan beri emzik veriyorum şuan 3 ay 24 günlük olduk ama sanırım meme reddi yaşıyoruz.Uyanıkken memeyi almıyordu uykuda veriyordum ama şimdi uykudan da uyanıp istemiyor çıkmaza girdim.Şuana kadar kilo alımımız da çok iyiydi her ay bir kilo alıyorduk ama bu ay sadece 400 gram aldık😭Acaba bu emzik gerçekten de emzirme döneminin kısalmasına mı neden oluyor?Ben ve kardeşlerim hiç emzik bilmeden 2 yaşına kadar emdik ama eşim ve kardeşi emzik alınca 3 ay ve 6 ay emmişler en fazla.Cidden emzik etkiliyor mu?Eğer öyleyse bırakmayı istiyorum acilen.Siz annelerden ricam emzik kullanıp uzun bi emzirme dönemi geçiren var mı?Emzik kabusum oldu.Paikolojim bozuldu sütlerim hep akıyor boşa gidiyor kesilmesinden de korkuyorum bu gidişle.
Sum87 Zuzu88 bize emzik meme reddi yapmadı . Ama belli dönemlerde bebeklerde meme reddi oluyor yılmadan veremeye devam edin
strongMom Zuzu88 Ablamınki 4 bucuk aylık fln aynı şekilde meme reddi oldu emmek istemiyordu. Bi kase yogurdun içine sarımsak dogradı üç dört diş sanırsam onu yedikden sonra çocuk emmeye başladı. Sarımsagın bi etkisi varmış bi yerde okumuş dogruymuş 👍🏻
Kereminannesiii Zuzu88 genelde bebekler 3. Ayda meme reddi yaşıyorlar bizde 3,5 ay sürdü ama pes etmedim emzirdim emzikle ilgisi var mıdır bilmiyorum oğlum 11 aylık hem emzik kullanıyoruz hemde hala emiyor
EgeMeva 3 aylık olduğu zaman bıraktık emziği….Beni emmek istemiyordu bazı bebeklerde meme reddi yapabiliyor bıraktığım ilk iki hafta emzik niyetine beni kullandı sonra normale bindi
Zuzu88 EgeMeva İnşallah bizim de normale döner.Peki emziği bıraktırmak zor oldu mu?Ben ara ara deniyorum ama aşırı ağlama krizlerine giriyor dayanamayıp yine veriyorum😭
EgeMeva Zuzu88 ağlama krizleri maffeti bizi daha öncesinde iki üç defa denedim ama ağlamasina dayanamayarak vermiştim ..En son umudumu kestim emmicek artık beni diye eşim aldı emziği vermicez dedi ağladı zor oldu ama iki üç gun sonra alıştı yoksa şimdi mama ile besliyor olacaktim
Zuzu88 EgeMeva Kararlı olmak şart ama ana yüreği dayanamıyor ağlamasına😞İnşallah ben de kararlı davranıp bir anda keseyim
Zuzu88 strongMom Sadece uykuya dalarken veriyorum zaten ama uykuya çok zor dalıyor emzik eme eme çenesi yoruluyor galiba
strongMom Zuzu88 inşAllah 🤗 Ablama faydası oldu çümkü. Faydası olursa yazarsınız başkalarıda yararlanır🤗
Drkgrss Kızlar bana da emziğe alıştır dediler , daha yeni doğmuş 9 günlük bebeğime de veriyorum , sıkıntı yaşar mıyım?
Kereminannesiii Drkgrss hastanede ikinci gün verdim hemşireler emmek istemez falan dediler ama şükür sorun yaşamadık 11 aylık oldu
fikrimcee27 Bir ara çok ağlıyordu bende 1 aylıktan sonra vermeyi denedim , biraz zor tuttu tabi ama bu seferde emme süresi 5 dk falan olmaya başladı bende hemen bıraktım sonra düzeldi
Drkgrss Kereminannesiii aman iyi ozaman bende verdim çünkü , her zaman emziremediğimiz an olacak mecbur onunla susturacağız
Kereminannesiii Drkgrss doyduklarını anlayamabiliyorlar ilk zamanlar ya da huzursuz oluyorlar her defasında meme veremediğimiz için bize rahat geldi