Goktugunannesii Hy40 Normal canım herkez farklı yaşıyor benim 2 ay bitmedi mesela. Kimisi görüyor kimisini süt koruyor görmüyor. Takılı kalma.
CaglaGenc Adet olmadın canım 40 gün boyunca aralıklarla kanaman olur adet değil doğumdan sonraki kanamadır o
ayis Hy40 hım bi yerde okumuştum düzenli emzirmeyenler genellikle Çabuk hasta olurlar.. Ama o zaman arkadaşın dediği gibi doğum kanamasıdır eğer çok kafana takılıyosa bi doktoruna git
Elifsuyum Bende 50.günde oldum ama kırmızı kandı adet kanı gibi değildi normalde 5 gün sürerdi kanamam ama o kanama 7-8 gün sürdü adetmiydi bilmiyorum bu ay olmayı bekliyorum
Pafuli Hy40 merhaba canım benim de aynı durum var 31.gündeyim lohusa kanamam bitti tam dedi. Sarı sarı akıtı geliyordu bugün karın ağrısıyle beraber adet kanı geldi.Adet mi oldum doktoruna sordun mu merak ettim de