Nazenincicegi hanimlar merhaba , Ilk reglim 40im ciktiktan 3 ay sonra geldi ama 2. Regl gelmiyor zamano doldu sizlere sorum Dogumdan sonraki 2. Regliniz eski düzeninizde mi geldi yoksa gecikme yaşadınız mı
demetdemircioglu Nazenincicegi benimde ilk dogumumda 1 reglim geldi 2. Gelmedi 3. Aydan itibaren duzenliydi