Bebeğimi sadece anne sütüyle besliyorum . artık sütümü sağıp depolamam lazım yakında ise başlıyacağım icin. Fakat sütümü sağarken hiç süt cikmiyir. Süt pompası olarak wee marka manüel süt pompasını kullanıyorum. Sütüm anca oğluma yetiyor. Hiç sağacak kadar çok olmuyor. Göğüslerim genelde yumuşak oluyor. Ne yapabilirim sağabilmek için önerebileceğiniz süt pompası var mıdır? Ve sütümü sağma vakti ne zaman olmalıdır? Oğlumu 2 saatte bir emziriyorum. Tesekkur ederim.